KLIK DI SINI!

Saturday

Minum Terbaik untuk Meningkatkan Ketinggian


Ketinggian kadang-kadang boleh memberi rasa yakin diri yang lebih pada seseorang. Ketinggian juga amat diperlukan untuk sesetengah pekerjaan contohnya kalau nak jadi pramugari ke, model ke, polis ke askar ke..kenalah ada ketinggian...

Bagi aku ketinggian tu tak menjadi masalah sebab aku memang dah tinggi. Dengan ketinggian seorang perempuan 172cm memang la agak jarang ditemui. Model pun takde yang ramai setinggi ini kot? hihi... ramai orang tanya kenapa tinggi sangat? awk tinggi awk makan apa ek? eh, parents u tinggi ek? tinggi brape ni? aku jwb= sy mkn nasik jugak.... abah sy tinggi...tinggi 17 lebih..bla bla bla...

NAH! UNTUK SAPE2 YANG NAK TINGGI PI CUBA MINUM MINUMAN UNTUK KETINGGIAN NI. aku terjumpa dekat encek google. silalah cuba! selamat mencuba! kalau dah tinggi jgn lupa pm aku... !!!

Minuman untuk ketinggian/Best Drink to Increase Height

Ramuan:
Grewia asiatica - 1 cawan
Air - 1 1/2 cawan
Ceri - 1/2 cawan
Jus epal - 2 cawan
Daun saderi - 1/2, dicincang
Tablet Vitamin C - 4 tablet
Lada hitam - 1/2 sudu kecil
Tabasco sos - 1 sudu besar
Gula perang - untuk rasa

Kaedah:
Kisar semua di atas, kecuali gula perang.
Tambah gula perang ke dalam campuran dan minum 1 gelas setiap hari. 
Dengan minuman ini, ketinggian anda akan meningkat, hormon anda akan mengimbangkan diri dan ia juga membantu jika anda menopaus sebelum umur yang sepatutnya. 
Anda juga perlu terus menjalankan senaman dengan rawatan ini; berenang adalah senaman yang terbaik untuk meningkatkan ketinggian anda.

3 comments:

muhammad syafiq said...

ape benda Grewia asiatica tuh???? mcm mne nk dpt bende tuh??

muhammad syafiq said...

ape bende Grewia asiatica tuh?? mcm mne nk dapat??

syap said...

ape bende Grewia asiatica tuh nk dapat mcm mne bende tuh

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..