Thursday

Majalah Saji


Makin hari makin banyak pula kerja aku kat ofisni. Pastu semua kerja semua nak URGENT URGENT URGENT.  Sabar je laa…takde yang tak urgent.semuanya urgent urgent belaka…ngeng kepala otak aku mcm ni. Haaa… ada gak klik aku minta tolong sediakan resepi untuk post kat majalah SAJI. Atenye pun, reti sgt la aku nak sediakan resepi kat orang…hehe… sebelum ini hanya tengok resepi orang lain je dalam majalah, la ni pulak kena sediakan untuk orang ramai..hikhik…macam best pulak. Kot2 kalau ada yang nak beli majalah SAJI bulan SEPTEMBER sampai Januari tahun depan jagan lupa praktis resepi resepi yang disediakan setiap bulan tu tau..kikiki…. lantak korang la kalau tak sedap…. :P

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..