KLIK DI SINI!

Monday

surat untuk Lisa Surihani

hai lisa...saya dah tengok awk punye wayang kat pawagam.pawagam tu kat ipoh.awak tahu tak sy suke tgk awak dengan rambut mcm ala2 cleopatra tu. comey giler... pastu suke tgok bila awk marah2 kat hariz tu. menjadik jer awk berlakon marah2.sy kagum dengan awk sebab awk sanggup tunggu hariz tu wlaupun ramai lagi pakwe2 kat overseas tu yang awk leh ngorat.tapi awk tunggu hariz jugak. tp sayang kan...pengorbanan awk tu sia2 jer...takpela...jodoh kan di tangan tuhan...

eh awak...tapi saya lagi suke sebab sy dengar awk tak lama lagi dah nak kawen dengan yusry kru tu ek?? eh awk lisa surihani oiii, cepatlah kawen dengan yusry tu. dia hensem la.rajen lak tu bekerja. saya tengok awk suwit je couple dengan yusry tu. hope yusry tak buat mcm apa yang hariz buat kat awk yer....
okla awk....semoga cepat bertemu jodoh...muax!


No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..