KLIK DI SINI!

Tuesday

Tips Kawal Pasangan Cemburu

Jika kekasih korang mula menunjukkan rasa cemburu, jangan terbawa-bawa dengan sifatnya itu. better korang tak perlu menjawab setiap persoalannya itu. lebih beridiam diri je daripada menyemarakkan api kemarahannya.

terima hakikat bahawa beliau tak berniat nak sakitkan hati korang. mungkin tu dah jadi sifat aslinya dan janganlah ambil hati dengan sikap buruknya itu.

cuba sedaya upaya kamu untuk membina keyakinan diri.puji si dia jika perlu, minta nasihatnya dan salurkan rasa cinta korang kat dia. tunjukkan yang korang syg kat dia.

jangan berfoya-foya dengan lelaki @ perempuan lain. ini membuatkan situasi menjadi lebih tegang. apa yang si dia perlukan adalah sokongan yang berterusan daripada korang. ^^

berbincang dengan si dia tentang masalah sikap cemburu dia tu.

jika korang dah buat sehabis mungkin, tapi dia tetap macam tu juga, kaunseling mungkinlah cara terakhir untuk selamatkan hubungan korang. hehehe...

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..