KLIK DI SINI!

Friday

Bisul

Adoi...sakitnya penyakit bisul nie...
tak tahulah kenapa tetibe jer timbul bisul kat pergelangan tangan kiri aku nih.. dahla sakit, bengkak pulak tu...nampak gemuk plak pergelangan tangan aku yang kurus murus nie..huhuhu...
baru smlm kena..arini dah menyakitkan walaupun semalam dah sakit tapi tak la sesakit nie.
kawan opis cakap elok letak kapur kat tempat kena bisul tu. okla, nanti aku try.
persoalan sekarang, boleh tak bisul tu dipicit-picit. aku dah risau bisul tu merebak, punyela kawan aku pulun tolong picitkan..huhuhu..sakit woo...hope cepat2lah baikkkkk....

1 comment:

♥ p a a n i ♥ said...

wahh..peliknye boleh tumbuh kt pergelangan tgn. huhu

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..