KLIK DI SINI!

Sunday

Belajar untuk memahami

Bukan senang nak memahami manusia nie.

even adik-beradik kita sendiri pun, kita susah nak faham diorang.

ni apatah lagi orang yang tak pernah kita kenali suatu ketika dahulu.

walaupun kekasih hati kita sendiri, walaupun dah lama berkenalan ada je pertelingkahan yang berlaku disebabkan salah faham @ tidak memahami pasangan kita itu sendiri.

nak tak nak..kita sendiri la yang perlu memahami mereka itu semua walaupun kita tak salah. tu la cara nak settlekan problem kadang2. 

Kita perlu sentiasa ingat bahawa pengorbanan perlu dilakukan untuk mengecapi kebahagiaan. Biarlah sesakit mana pun kita...dah bape kali dah kita beralah...kita kena yakin bahawa semua itu ada hikmah disebaliknya.

Yang baik tu datang daripada Allah, dan yang buruk tu datang daripada kita sendiri...

:)

1 comment:

Mr.Fuz (Watak Protagonis) said...

selamat adikberadik aku cool semuanya.

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..