KLIK DI SINI!

Wednesday

Saya tak ada idea

idea. idea tu apa? idea itu merupakan satu pendapat yang muncul dalam kepala kita supaya dapat diguna pakai sama ada diterima atau ditolak. walaupun idea itu mengarut kadang kala, tetapi ianya mungin boleh menjadikan kita seorang yang femes emes. mana tahu rite?

so whatever yang kita fikirkan, kita boleh luahkan atau curahkan idea itu kepada manusia yang berkenaan. tak kira la during your work ke, dalam study group you all ke, dalam membuat sesuatu majlis ke...tapi you have to make sure la yang korang tu janganla besar kepala ya amat... jangan la korang ingat idea yang korang cadangkan itu akan diterima sebulat-bulatnya oleh orang lain. yelah kan..manusia ini ada seribu macam perangai. certain orang can accept our idea but some people cannot accept. apa yang penting adalah discussion...okayh?

ni aku tak tahulah kenapa tiba-tiba aku tulis pasal idea. dah memang takde idea nak curah kat blog ini, tu yang duk cakap pasal idea. eh. by the way, this entry also we call idea la kan? bukan senang nak taip kat blog nie... itu pasal la bila awak tgk blog saya mcm takde apa...sebab saya tak ada idea la nak conteng monteng kat blog ni..haha... c ya!

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..