KLIK DI SINI!

Sunday

pink & turqoise sweet sangat okeyh!

kawan-kawan! marilah kita melihat kemanisan warna-warna di bawah ini.. ianya sungguh mencantikkan, bukan? ya...cantek sekali di mata ku...oh pelis!!~ kalao saya nak rumah warna ni boleh tak? nak kawen kaler warna nie buleh tak? nak bilik air warna ni buleh tak? plop plop plop
langsung aku tak keluar bilik air kalau macam tu.



turqoise tu warna hijau kebiruan ke atau biru kehijauan ek? tut tut, tut tut...roger plisss...


cantek!



eh..aku tak sanggup nak makan cup cake nie...very the cute maaa!


ohhhhhhhhh


nice kan? gabungan warna yang suwit...



memang seswai untuk majlis kawen yang sweet mweet..pelizla..kalao korang kawen, jangan ada warna hitam..tak seri you!




turqoise white also nice huh? 
so nanti leh la relative korang pakai warna pink & korang pakai warna turqoise...
atau pun.... mana2 lah..ikut suke korang..tapi memang cantek rrr...
aku suke...hihihi
ehhh..ni ditujukan kepada siapa-siapa yang nak buat majlis tapi tak tahu nak pilih tema warna apa...so, aku nak bagi cadangan la... this colour memang tengah hot kan? :)

1 comment:

KAMIHIDUP said...

merah putih pun cantk juga. :)

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..