KLIK DI SINI!

Monday

Pertunangan Apek Khairul Fahmi Bermasalah?

Hurmm...macam panas je gosip yang aku tengah baca ni.. ke memang dah tengah panas sekarang? sape tak kenal apek, penjaga gol malaysia yang sememangnya pernah digelar tangan magnet dulu. sememangnya ramai peminat dia ketika itu kan?? tup tup..akhirnya berjaya ikat tali pertunangan dengan gf dia. tapi tiba-tiba pulak desas desus yang tak best ni kedengaran bila beberapa bulan bertunang... mula-mula aku dapat info ni daripada fb kakak tunang apek..n lepas tu dpt info daripada beautiful nara pulak.... hurm..harap-harapla korang okey semula. bertunang ni memang banyak dugaannya... tapi itu semua depends pada diri sendiri di mana tahap kesetiaan kita pada tunang kita...yer?

1 comment:

fathiahRAIHANA said...

ala nape jd camtu ?

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..