KLIK DI SINI!

Sunday

Jom makan McDonald!

arini aku puasa....
tak sahur okeyh...
bangun2 dah pukul 6.40 am terus g solat subuh...
pastu tido balik...maklumla ari ahad..tyme tuk tido lebih...heee
time tengah tengok tv...adek aku bawak balik mcd...giler...kecur...
dengan bau ayam goreng mcd nya...sabo je la..dia lak leh makan macam tu sahaja...sabor je la...
tapi takpe,,wa talak kesah pon...
tapi yang aku kisah nie,, tetibe tekak ni rasa nak makan mcd jer....
atoiii,,,ingat berbuka ni nak makan mcd...
tapi rasa nak makan nasik jer..
tapi rasa nak makan mcd jugak...
alaaaa....bencila kau adek!
dah menaikkan nafsu aku tuk makan burger plus ayam goreng mcd!


double cheese burger...nanti aku lahap kau yekkk

1 comment:

KAMIHIDUP said...

nafsu je tu, heee. :)

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..