KLIK DI SINI!

Tuesday

tahun 2011 tema merah maroon ker?

bukan ape...aritu aku g kenduri kawen ada 3 pengantin buat tema warna maroon merah merah gitu..tu yg pelik..adakah tema warna itu sekarang ini? al maklumla..satu masa dulu warna coklat atau koko jadi kegemaran ramai...aku igt lagi time tu penyanyi syura kahwin pakai warna coklat..cantekkk... sekarang....warna merah maroon...
sangat ceria okeyh kaler tu...seri pengantin naik...ceria bahagia...bagi pendapat aku la...


  
yang pengantin n kawan2...hehe..aku pun nyebok nak pakai maroon gak!

  
ni aku tak tahula anak sape sesat ni..tp, mnemang comey..kiutttt sgt!



eh, boleh tak kawen nnt nak buat tema warna warni...?
pelamin warna coklat, baju lelaki warna ungu, baju pngntin perempuan warna hijau...bunga telur warna pelangi...wah..tentu cantek...hahaha

6 comments:

kayrul-shah said...

salam kenal...meriahnya..sedondon ngan pengantin..hehehhe

time akak kahwin tahun 2007 dulu pakai baju tema maroon. Kalau nie memang cantik...naik seri pengantin lagi

yana said...

salam....
tula...meriah kan..kebetulan sama ngn pengantin...haha...memang feberet kaler pun warna maroon tu... :)

She_La said...

cepat yana buat tema pelangi!!! nk tgk mesti menarik haha...

♥ p a a n i ♥ said...

i pun mmg plan nk buat kaler ni!!! cantekk :D

yana said...

shela: haha...mau pening kpale cameraman karang bila tgok pgantin calerful ya amat....hehehe

yana said...

paani: ye ke...jom2 wat warna nie....pgantin kompem nmpk ceria..!

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..