KLIK DI SINI!

Wednesday

MALU LAH BILA...

Alamak..! malu giler weh....bila....





Bila tersilap tegur orang yang disangkakan member korang yang dah lama gile tak jumpa


Bila terjatuh di khalayak ramai, pastu cover2 muka


Bila tersalah masuk bilik air sebab dah tak tahan sangat nak terkucil. nak keluar malu, nak duduk dalam sampai tunggu orang takde tak sanggup la pulak...


Bila pakai spek hitam pastu korang terlanggar pintu kaca shopping complex. 

Bila selamba lembu je tersalah masuk kelas dan duduk di dalam kelas dengan rasa tidak bersalah dan mcam tak ada apa-apa yang terjadi.

Bila korang maki hamun kat mesin ATM sebab tak ada duit dalam akaun. Padahal memang engko takde duit pun..lom keje la katakan.

Bila naik motosikal atau kereta orang yang tak dikenali. Pastu kuar masuk semula kat kereta sendiri sambil ckp kat orang tu, sorry bang...saje nak try kereta abg...cantek sgt...



14 comments:

ZACK ENTRY said...

pernah buat ke semua yang kat atas tu? :)

yana said...

hish..idokle semua...adalah beberapa kes..malu giler kowt..haha

KAMIHIDUP said...

malu bila duk kat kdai makan, kusi kita duduk patah, jatuh terduduk, ade malunya. :)

KAMIHIDUP said...

ops, terharunya bila KAMI ade dlm ur link di sidebar! tqtqtq. :)

yana said...

eh KAMI...
welekem welekem...
jgn menangis terharu k..haha

KAMIHIDUP said...

xngs, cuma tersentuh je, hukhuk, heee. :)

yana said...

ngeee~
tersentuh jiwa raga ekkk

Nobita Sensei said...

malu sikit je..hehe.

al_hakim said...

huu..mmg malu kalao jadik mcm ni..=P

KAMIHIDUP said...

jiwa raga, hati, otak semua tersentuh. :)

yana said...

kami: uik..terharu pulak yana bila ada yang terharu ni..ehhe

yana said...

nobita: malu banyak jugak bila tak pernah rasa malu.. hihi

yana said...

al-hakim: tu la pasal..ish3...

alexa yussida said...

malunyeeewww..hehe:D

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..