KLIK DI SINI!

Tuesday

Kopi jantan vs kopi ___?

Tadi terdengar satu perbualan kat 1 stesyen radio ni…best jugak dengar sebab diorang bincang pasal penjualan kereta…td aku dengar la…kereta bmw dengan mercs…mana satu yang elok…kereta perodua…kalau nak beli tanpa downpayment..berapa kena bayar untuk sebulan.. kereta Honda dan kereta Toyota…akan dibincangkan untuk perjumpaan akan datang pula. Tetiba..diorang dok borak2 macam2 terkeluar la pulak topic pameran hantu yang kat kuala Terengganu tu..sepatutnya benda2 macam itu tak perlu diperbesarkan…kemudian, tetamu jemputan itu cakap.. saya minum kopi jantan, nasib baik tak minum kopi betina..weh….tergelak aku dengar..hampeh tol…dj tu pulak sambung..kopi betina takde..kopi mak dare ade…tetamu: bukan kopi mak dare la..kopi janda…ehh..apadaa diorang tu duk cakap sal kopi lak…x paham aku.
Ps: aku minum kopi gano…ko minum??

4 comments:

KAMIHIDUP said...

melawat kamu juga, kopi radix sedap!!! hahaha.

yana said...

selalu minum ke? hehehe

M a W a D D a H said...

adah minum indocafe...lari topik ea...hehe

gi trg jalan2 ke..mesti shopping banyak kan...hehehe

Anonymous said...

hehehe... g trg jalan2 n shopping skit2 je..tak baik boros2 nih..hehe

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..