KLIK DI SINI!

Thursday

Sape nak main dengan saya?

selamat hali laya cina...kongci kongci!

uish...pagi2 lagi dah bangun kuar nak pi pasar dengan mama. tp, sebelum g pasar singgah tgok abah dan adik main tenis. uish...aku tak leh tahan lak tgok diorang main tenis, dengan berbekalkan seluar jeans dan kasut wedges, aku pun main tenis la jugak. tu la, suh main taknak, alasan sakit betis. sekali tengok dah kemaruk nak main kan. tp tadi tak lama la. lam 15 minit je aku main..

tot tet tot tet g pasar hajat nak beli sotong ayam n ikan. alamak, ada ikan keli je melayu jual. ikan yg lain2 ilek la plak. sume apek2 talak juai. tutup kedai plak..takpe2. 

berbalik kepada TAJUK ENTRI yang mcam tah pape tu...
haha..bukan MAIN ape tau..MAIN TAG TAG OKEYH!

pas balik dr pasar, tgok blog. eh tetibe terkena laser 'Tag' pulak dari seseorang~ haha...
ade soalan cepumas la plak. ok memandangkan yana cOOL~ jom kite jawab soalan2 cepumas dari blogger cOOL nie. ho yeahhh...

1.Apakah nama blog Favourite anda ? (Sertakan link sekali)
erm..~kalau blog favourite of koz blog tu hari2 kita tgok kan? hurm...menurut statistik cik yana la kan, blog juzyana la yg cik yana salu tgok..hahaha... actually byk blog feveret i...tak terkire taw..hehe

2.Sudah berapa lama anda berblogging?
berapa lama ek..blog ni hidup masa tahun 2009..tapi tyme tu hidup2 nak mati jugak la..huhu

3.Adakah anda seorang yang Kakkoii? (Kakkoii = Cool)
eh of course la...kalau tak i tak buat entry ni taw...hihihi

4.Jika ditunaikan 1 hajat, apakah hajat anda?
hajat? banyak hajat ni..antara hajat i ialah...
jeng jeng jeng
nak kawen..hihihi...*malu*

5. Siapakah 4 mangsa TAG seterusnya

hahaha..habeslah korang sebab jadi mangsa aku....

pyzc


okay, i dpt award~



3 comments:

Kakkoii said...

huahuahua~ JuzYana memang Kakkoiis!

yana said...

hahahaharuslah..hhaha

Anonymous said...

TINGKATKAN TRAFFIC ANDA.SERTAI KAMI DI FACEBLOG. BERTEMAKAN PINK FACEBOOK.[ http://the-faceblog.blogspot.com ]

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..