KLIK DI SINI!

Sunday

Angkara bosan

hurm...best jugak bila bosan-bosan ni kita layan lagu-lagu nasyid... sambil buat kerja sambil layan lagu nasyid dapat jugak memberi kesedaran kepada diri yang serba kekurangan ni. huhu...


sambil-sambil tu boleh berzikir sambil buat kerja...dapat gak pahala...insyaallah...banyak dah lagu nasyid sekarang ni...lagu nasyid zaman2 raihan rabbani pun still tak bosan nak didengar...nak-nak sekarang dah ada maher zain, opick dan lain2...best2...


kadang-kadang tak kenal pun siapa penyanyi nasyid tu, tapi bila dah dengar lagu diorang...amat menyentuh perasaan...amat memberi kesedaran...


anak-anak muda zaman sekarang rajen ke nak dengar lagu-lagu nasyid ni eh? kalau ada pun ramai yang dengar metallica la, the strokes la...mau sakit strok kalau dengar lagu2 tu..hahaha...


antara lagu nasyid kegemaran aku:-

2 comments:

Farah Alina said...

lagu nasyid mmg best..
zikrullah pun best..
sambil2 dgr leh gak top up pahala
kan kak?

i love u !
^^

yana said...

betul3...!~
ada suggestion lagu nasyid terbaru tak dik?

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..