KLIK DI SINI!

Monday

Saya ada Adik jugak

rindu nak shopping ngan adik2!!! bila dpt menshopping bersama sama lagi eh...?? hurm...
aku ada 4 orang adik...kalau orang kat luar, kompem tak percaya yang kitorang ni adik beradik. pasai apa? pasai muke kitorang takdela sama sgt mcm adik bradik yg lain. n jarak umur pun setahun jer. kecik sama2, besar sama2, belajar sama2, skolah sama2 n nnt keje sama2 gak...kawen sama2??? oh nehi nehi...kawen sendiri2 la yer..hehe...
memori lak tetibe...gbr2 kat bawah nie waktu shopping raya haji tahun lepas...bertiga dengan adik2 ku...


bajet comey senyum mcm tu..hek!



ekpreskan diri mu


yg kanan tu sorang je mata dia selamat tnp  rabun



kemesraan berpanjangan...


ini Angah aka E'ah



sibuk pilih shawl kat Jalan TAR..di snap oleh alang aka Alina



kat sOgO lak...



peace yaw peace peace! :)


okeyh..seswai la tu baju tu.. :D

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

kakak dgn adik mmg selalu x sama hehe..hai im your new follower.
zoeyzauyah.blogspot.com

yana said...

HAHA...tula...masing2 dah tak sama..dah mcm kawan2 jer...

orite...follow u back! ;p

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..