KLIK DI SINI!

Saturday

Hari yang bosan

Warghhh.....

felt so bored today!

nobody at home

tido...? no mood?

kemas umah...? lambat lagi mood tu nk datang.

fb ing...? fed up d.

twitter? no followers at all.

blogging....?

blogwalking?

maybe....

tengok tv...layan maharajalawak mega...hindustani...settle...

cooking? done!

ape lagi yuk?

Monday

surat untuk Lisa Surihani

hai lisa...saya dah tengok awk punye wayang kat pawagam.pawagam tu kat ipoh.awak tahu tak sy suke tgk awak dengan rambut mcm ala2 cleopatra tu. comey giler... pastu suke tgok bila awk marah2 kat hariz tu. menjadik jer awk berlakon marah2.sy kagum dengan awk sebab awk sanggup tunggu hariz tu wlaupun ramai lagi pakwe2 kat overseas tu yang awk leh ngorat.tapi awk tunggu hariz jugak. tp sayang kan...pengorbanan awk tu sia2 jer...takpela...jodoh kan di tangan tuhan...

eh awak...tapi saya lagi suke sebab sy dengar awk tak lama lagi dah nak kawen dengan yusry kru tu ek?? eh awk lisa surihani oiii, cepatlah kawen dengan yusry tu. dia hensem la.rajen lak tu bekerja. saya tengok awk suwit je couple dengan yusry tu. hope yusry tak buat mcm apa yang hariz buat kat awk yer....
okla awk....semoga cepat bertemu jodoh...muax!


Akhirnya.......dah pergi kursus kahwin....hihihi

haha...bunyik macam miang tak??? takkann.....bunyi macam normal kannn??? hehe

ni nak habaq satu dunia yang aku dah pi kursus kawen...haaa....tapi rugi woo...mahai.... lapan puluh hengget... yelah..mahaila jika nak dibandingkan waktu student dulu leh dapat harga lagi cheaper dari kat luar. tiga puluh hengget jew....tapi takmo gi lak tyme tu...ngader!
bajet dah nak kawen baru nak g kursus kawen laaa...tapiiii...tak tunang lagi ni pun dah sibuk lak nak g kan?? bukan apa...nak teman kawan yang nak pi kursus kawen tu. depa nak kawen tahun depan..kita pun ikut jela..sementara still ada masa n kawan yang nak ditemankan.... :P

dua hari pergi sana...better g skrg sebab ada desas desus mengatakan kursus ni akan dibuat seminggu... ye keee???  x sure lah!

btw....first day kursus mmgla agak memboringkan....
dia mcm kelas agama...dia seronok sebenarnya tapi kalao penceramah nya tak entertain kite jadi macam bosan lah kan. dahla aku duduk bawah aircond. depan sekali lak tu. mmg cari pasal la kan...hehehe... sikit2 kene soal...ish2...

makan minum company ada sediakan tuk kite. tapi ramai gak yang balik mkn kat umah. tah pape. dah org bagi makan free, makan jela....

hari kedua.... seronok....sebab apa ek? sebab penceramah nye best...n.....sebab dah nak abes kursus.. hahaha

okla...exam kursus kawen tu taklah susah mana...need to focus during kursus tula.kompem dapat jawab. :)


tak tahulah muka apa nie...muke seronok ke atau muke geram tah


weeee


ni bukti nye...haha..tapi gbr sijil x tgkp lak

hamek nah. kertas soalan!

ehem! patola my syg taknak juin teman i. rupe2nya ....ehehehe

Saturday

Madah kata

‎"Bukan laut namanya jika air tidak berombak. 


Bukan cinta namanya jika perasaan tidak 


pernah terluka. Bukan kekasih namanya jika 


tidak pernah merindu dan cemburu."

MY university graduation -flashback!






Friday

Love you like a love song






suka sangat dengan lagu ni!!


Love you like a love song-lyric


It’s been said and done
Every beautiful thought’s been already sung
And I guess right now here’s another one
So your melody will play on and on, with best we own
You are beautiful, like a dream come alive, incredible
A center full of miracle, lyrical
You’ve saved my life again
And I want you to know baby

[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep it in re-pe-pe-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep it in re-pe-pe-peat

[Verse 2]
Cursing me, boy you played through my mind like a symphony
There’s no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
And it feels like I’ve been rescued
I’ve been set free
I am hyptonized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful
You are…I want you to know baby

[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep it in re-pe-pe-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep it in re-pe-pe-peat

[Bridge]
No one can pause
You stand alone, to every record I own
Music to my hear that’s what you are
A song that goes on and on

[Chorus]
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

And I keep it in re-pe-pe-peat

I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby

I love you…like a love song…


adik-adik siti nurhaliza

Halluuuu....!!!!
Sape tak kenal siti nurhaliza...adek2 dia femes. 
husband dia femes.
dia mmgla femes.
ni nak tumpang femes dia lak.
leh tak? haha
tumpang sambil letak keyword dia.haha
tah pape je. 
mehla layan gbr aku ngn adek2 aku...




1






2











3









4















5


hamekkooo...! 
takleh ayu2 selalu. 
nanti jadik sengal....!

Thursday

Kisah Nabi Idris AS Melihat Surga dan Neraka

Setiap hari Malaikat Izrael dan Nabi Idris beribadah bersama. Suatu kali, sekali lagi Nabi Idris mengajukan permintaan. “Bisakah engkau membawa saya melihat surga dan neraka?”

“Wahai Nabi Allah, lagi-lagi permintaanmu aneh,” kata Izrael.
Setelah Malaikat Izrael memohon izin kepada Allah, dibawanya Nabi Idris ke tempat yang ingin dilihatnya.
“Ya Nabi Allah, mengapa ingin melihat neraka? Bahkan para Malaikat pun takut melihatnya,” kata Izrael.
“Terus terang, saya takut sekali kepada Azab Allah itu. Tapi mudah-mudahan, iman saya menjadi tebal setelah melihatnya,” Nabi Idris menjelaskan alasannya.
Waktu mereka sampai ke dekat neraka, Nabi Idris langsung pingsan. Penjaga neraka adalah Malaikat yang sangat menakutkan. Ia menyeret dan menyiksa manusia-manusia yang durhaka kepada Allah semasa hidupnya. Nabi Idris tidak sanggup menyaksikan berbagai siksaan yang mengerikan itu. Api neraka berkobar dahsyat, bunyinya bergemuruh menakutkan, tak ada pemandangan yang lebih mengerikan dibanding tempat ini.
Dengan tubuh lemas Nabi Idris meninggalkan tempat yang mengerikan itu. Kemudian Izrael membawa Nabi Idris ke surga. “Assalamu’alaikum…” kata Izrael kepada Malaikat Ridwan, Malaikat penjaga pintu surga yang sangat tampan.
Wajah Malaikat Ridwan selalu berseri-seri di hiasi senyum ramah. Siapapun akan senang memandangnya. Sikapnya amat sopan, dengan lemah lembut ia mempersilahkan para penghuni surga untuk memasuki tempat yang mulia itu.
Waktu melihat isi surga, Nabi Idris kembali nyaris pingsan karena terpesona. Semua yang ada di dalamnya begitu indah dan menakjubkan. Nabi Idris terpukau  tanpa bisa berkata-kata melihat pemandangan sangat indah di depannya. “Subhanallah, Subhanallah, Subhanallah…” ucap Nabi Idris beulang-ulang.
Nabi Idris melihat sungai-sungai yang airnya bening seperti kaca. Di pinggir sungai terdapat pohon-pohon yang batangnya terbuat dari emas dan perak. Ada juga istana-istana pualam bagi penghuni surga. Pohon buah-buahan ada disetiap penjuru. Buahnya segar, ranum dan harum.
Waktu berkeliling di sana, Nabi Idris diiringi pelayan surga. Mereka adalah para bidadari yang cantik jelita dan anak-anak muda yang amat tampan wajahnya. Mereka bertingkah laku dan berbicara dengan sopan.
Mendadak Nabi Idris ingin minum air sungai surga. “Bolehkah saya meminumnya? Airnya kelihatan sejuk dan segar sekali.”
“Silahkan minum, inilah minuman untuk penghuni surga.” Jawab Izrael. Pelayan surga datang membawakan gelas minuman berupa piala yang terbuat dari emas dan perak. Nabi Idris pun minum air itu dengan nikmat. Dia amat bersyukur bisa menikmati air minum yang begitu segar dan luar biasa enak. Tak pernah terbayangkan olehnya ada minuman selezat itu. “Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah,” Nabi Idris mengucap syukur berulang-ulang.
Setelah puas melihat surga, tibalah waktunya pergi bagi Nabi Idris untuk kembali ke bumi. Tapi ia tidak mau kembali ke bumi. Hatinya sudah terpikat keindahan dan kenikmatan surga Allah.
“Saya tidak mau keluar dari surga ini, saya ingin beribadah kepada Allah sampai hari kiamat nanti,” kata Nabi Idris.
“Tuan boleh tinggal di sini setelah kiamat nanti, setelah semua amal ibadah di hisab oleh Allah, baru tuan bisa menghuni surga bersama para Nabi dan orang yang beriman lainnya,” kata Izrael.
“Tapi Allah itu Maha Pengasih, terutama kepada Nabi-Nya. Akhirnya Allah mengkaruniakan sebuah tempat yang mulia di langit, dan Nabi Idris menjadi satu-satunya Nabi yang menghuni surga tanpa mengalami kematian. Waktu diangkat ke tempat itu, Nabi Isris berusia 82 tahun.
Firman Allah:
“Dan ceritakanlah Idris di dalam Al-Qur’an. Sesungguhnya ia adalah orang yang sangat membenarkan dan seorang Nabi, dan kami telah mengangkatnya ke martabat yang tinggi.” (QS Al-Anbiya:85-86).
***
Pada saat Nabi Muhammad sedang melakukan perjalanan Isra’ Mi’raj ke langit, beliau bertemu Nabi Idris. “Siapa orang ini? Tanya Nabi Muhammad kepada Jibril yang mendampinginya waktu itu.
“Inilah Idris,” jawab Jibril. Nabi Muhammad mendapat penjelasan Allah tentang Idris dalam Al-Qur’an Surat Al-Anbiya ayat 85 dan 86, serta Surat Maryam ayat 56 dan 57.

Sumber Bacaan: Alkisah Nomor 01 / 3-16 Januari 2005
Gambar: http://www.eternalhell.net/Choices%20-%20heaven%20or%20hell.jpg

Saturday

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!


siapa yang nak baru nak tahu, ni aku nak bagitahu. sekarang ni, tengah famous produk jenama Tab Ex nie. memang tengah sangat hot and akan bertambah tambah hot selepas Irine Nadia dah buat giveaway you...!!!
yang aku tahu, Irine merupakan agent terbaru produk nie. n aku teringin sangat nak cuba produk nie. irine..knape sy nak produk ini adalah sebab.... nak mendapatkan kulit yang cantik macam irine... aku tengok irine ni comey aje...dah pakai ni bertambah kecomelannya...n kalau aku dapat produk nie, untung2 kulit aku leh jadik macam irine ker kan...*bestnyerrr*
produk ni as i know keluaran Korea...memang awek2 korea cun belaka.... n aku yakin produk ni sangat berkesan n tu pasal aku nak cube sangat akan produk nie. *yeah*
aku harap sangat tak lama lagi aku dapat cube tab soap dan hd tu. aku ada dapat tahu hd tu macam sk2..yeke? untunglah kalau betul...nak dptkan sk2 pun jenuh....kalau irine bagi hd tu kat i kan bagus...syukur rasa...leh tambah testimoni tuk irine n jadik customer tetap nanti.... :)



Tuesday

Tunang warna peach



Bagi si cemburu buta

Bagi yang sedar korang memiliki sifat cemburu buta. sebaiknya carilah jalan untuk hilangkan perasaan itu. hidup korang pasti tak ceria kalau asik cemburu je kan. Sekiranya tak tahu macam mana untuk mengikis perasaan tersebut, leh la usya2 tips kat bawah nie...

  • terima hakikat bahawa sifat cemburu yg ada dalam diri korang tu merupakan masalah korang sendiri.so...diri sendiri la yang bertanggungjawab nak handle semua tu. fikirkan tiada siapa yang boleh membuat kamu cemburu. kita ni boleh kawal fikiran kita dalam apa cara sekali pun. remember, pilihan terletak pada tangan kita, bukannya tangan orang lain.hormati perasaan pasangan korang tu k. :) 
  • tiada siapa suka memikirkan pasangan mereka curang. kalau pun ini terjadi, teruk sangatkah kesannya kepada diri kamu. kamu mungkinla ada rasa sedih, kecewa dan marah untuk sementara waktu sahaja tapi takdelah sampai mati kan. lambat laun perkara tu dapat diselesaikan juga...
  • bagi diri sendiri masa untuk settlekan masalah kamu tu sendiri. jika kamu tu dah sememangnya cemburu, usah berharap yang kamu buleh berubah dalam masa yang singkat. kena banyak bersabar dan kuatkan semangat k.
  • bila dah cemburu kamu mesti ada perasaan marah, geram, tak tentu arah, rasa bersalah, rasa malu atau bertindak kasar. cube pikir. takkan kita nak hidup macam tu sampai bila-bila kan? so, kalau taknak, cepat-cepatlah berubah k.
  • bina keyakinan diri. kamu mungkin tak rasa selamat jika selalu berharap pada si dia. luaskan jugapersahabatan korang dengan orang lain.

madah cinta= Tidak ada cinta yang tidak cemburu. Tetapi, cemburu itu boleh dikawal... :)























Tips Kawal Pasangan Cemburu

Jika kekasih korang mula menunjukkan rasa cemburu, jangan terbawa-bawa dengan sifatnya itu. better korang tak perlu menjawab setiap persoalannya itu. lebih beridiam diri je daripada menyemarakkan api kemarahannya.

terima hakikat bahawa beliau tak berniat nak sakitkan hati korang. mungkin tu dah jadi sifat aslinya dan janganlah ambil hati dengan sikap buruknya itu.

cuba sedaya upaya kamu untuk membina keyakinan diri.puji si dia jika perlu, minta nasihatnya dan salurkan rasa cinta korang kat dia. tunjukkan yang korang syg kat dia.

jangan berfoya-foya dengan lelaki @ perempuan lain. ini membuatkan situasi menjadi lebih tegang. apa yang si dia perlukan adalah sokongan yang berterusan daripada korang. ^^

berbincang dengan si dia tentang masalah sikap cemburu dia tu.

jika korang dah buat sehabis mungkin, tapi dia tetap macam tu juga, kaunseling mungkinlah cara terakhir untuk selamatkan hubungan korang. hehehe...

50 Tips pikat lelaki

1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka.
2. Pandai memasak adalah ciri-ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda.
3. Berpewatakan menarik mampu menarik minat mereka.
4. Jujur dan sentiasa merendah diri.
5. Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tidak suka.
6. Mempunyai bentuk badan yang menarik (terpulang kepada individu).
7. Mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut.
8. Pandai dalam memainkan peranan sebagai seorang wanita ketika berada di samping lelaki yang anda minati.
9. Jangan terlalu mengongkong.
10. Ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan.
11. Jaga cara pemakaian anda, seksi atau tidak terpulang kepada lelaki yang anda minati.
12. Sering memberikan kad ucapan buat si dia yang kamu minati untuk ‘plan’ pertama memikat dirinya.
13. Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu.
14. Apabila berhadapan dengan lelaki yang kamu minati, renungi matanya dan tunjukkan sifat humor kamu. Ini adalah taktik untuk memberitahu si dia bahawa kamu boleh didekati tetapi bukan bererti kamu ini perempuan murahan dan mudah didekati.
15. Jangan bersikap selalu jual mahal apabila berada bersama mereka.
16. Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.
17. Tidak mudah putus asa dan sentiasa berdiri di atas kaki sendiri tanpa meminta pertolongan dari orang lain.
18. Jangan suka bercakap benda yang tidak berfaedah ketika bercakap dengan mereka.
19. Jangan bandingkan ‘dia’ dengan lelaki-lelaki yang pernah kamu kenali.
20. Menjadi temannya ketika dia susah dan senang.
21. Lelaki suka kamu menjadi pendengar yang setia dan tidak suka wanita yang suka membangkang.
22. Yang paling penting lelaki suka dimanjai dengan belaian dan kata-kata yang romantik.
23. Bunyi derapan kasut ketika berjalan juga mampu menarik perhatian lelaki.
24. Lelaki tidak suka jika kamu memakai mekap yang terlalu tebal.
25. Mengetahui bila hari lahirnya.
26. Menghormati dirinya, keluarga dan teman-teman yang rapat dengannya.
27. Bersikap matang dalam tutur-kata dan tingkah laku. Lelaki tidak suka wanita yang bersikap terlalu kebudak-budakan.
28. Agresif.
29. Jangan terlalu ‘excited’ ketika bertemu dan berbual dengannya. Contohnya berbual terlalu lama di telefon untuk perkenalan pertama.
30. Jangan terlalu bersikap ‘kelakian’ dan ganas dalam pergaulan.
31. Jangan terlalu menunjukkan bahawa kamu ini terlalu baik dan ‘perfect’.
32. Jangan perasan bahawa kamu ini mempunyai paras rupa yang jelita.
33. Sentiasa memegang prinsip sederhana dan tidak boros di dalam perbelanjaan.
34. Bersikap keibuan adalah antara tips yang perlu kamu titik beratkan.
35. Sentiasa bercakap lembut dengan mereka.
36. Ketahuilah mereka ini adalah golongan yang terlalu sensitif dan suka akan kelembutan apatah lagi dari seorang gadis.
37. Kenali siapa dirinya sebenarnya sebelum kamu memulakan langkah untuk memikat.
38. Lelaki sukakan wanita yang suka menjaga kulit. Jangan biarkan wajah kamu dipenuhi jerawat batu!
39. Aset penting bagi kamu untuk memikat lelaki adalah mata, punggung dan gaya langkah kamu yang kemas.
40. Jangan bersikap terlalu kuno.
41. Bertanya khabar sekurang-kurangnya dua kali seminggu agar tali persahabatan kamu dengannya tidak putus begitu sahaja. Mungkin suatu hari nanti sikap kamu yang terlalu mengambil berat mampu menarik perhatiannya.
42. Usia dan bentuk badan bukan menjadi ukuran yang penting tetapi kecerdikan, kejujuran dan tingkah laku yang bersopan-santun.
43. Lelaki sukakan seorang wanita yang beriman dan beragama namun begitu kamu tidaklah perlu terlalu alim.
44. Menunjukkan bahawa kamu bukanlah seorang gadis yang mudah dipermainkan.
45. Jangan terlalu merengek dan mengada-ngada.
46. Jangan tunjukkan kelemahan kamu ketika berada di samping lelaki yang kamu minati.
47. Lelaki sukakan wanita yang bijaksana dan matang serta mudah diajak berbincang.
48. Berjaya di dalam apa jua bidang yang kamu ceburi.
49. Tidak terlalu meminta dan jaga tata tertib kamu di meja makan.
50. Jangan terlalu over nanti lelaki akan meluat pula dengan kamu!


Read more: http://www.zilhan.com/50-tips-dan-cara-memikat-lelaki/#ixzz1f4dqHgUV

KITA SATU

Seringku bertanyakan
Dimanakah hatimu sayang
Kian lama ku simpan
Bersarang cinta dalam diam

Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan
Korus
Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku
Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama
Sampai bila harus ku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan .. oh ..
Satu….. wooooo..
Kita telah ditakdir bersama
Kerana engkau adalah milikku
Kerana engkau adalah milikku

Friday

Bisul

Adoi...sakitnya penyakit bisul nie...
tak tahulah kenapa tetibe jer timbul bisul kat pergelangan tangan kiri aku nih.. dahla sakit, bengkak pulak tu...nampak gemuk plak pergelangan tangan aku yang kurus murus nie..huhuhu...
baru smlm kena..arini dah menyakitkan walaupun semalam dah sakit tapi tak la sesakit nie.
kawan opis cakap elok letak kapur kat tempat kena bisul tu. okla, nanti aku try.
persoalan sekarang, boleh tak bisul tu dipicit-picit. aku dah risau bisul tu merebak, punyela kawan aku pulun tolong picitkan..huhuhu..sakit woo...hope cepat2lah baikkkkk....

Sunday

Belajar untuk memahami

Bukan senang nak memahami manusia nie.

even adik-beradik kita sendiri pun, kita susah nak faham diorang.

ni apatah lagi orang yang tak pernah kita kenali suatu ketika dahulu.

walaupun kekasih hati kita sendiri, walaupun dah lama berkenalan ada je pertelingkahan yang berlaku disebabkan salah faham @ tidak memahami pasangan kita itu sendiri.

nak tak nak..kita sendiri la yang perlu memahami mereka itu semua walaupun kita tak salah. tu la cara nak settlekan problem kadang2. 

Kita perlu sentiasa ingat bahawa pengorbanan perlu dilakukan untuk mengecapi kebahagiaan. Biarlah sesakit mana pun kita...dah bape kali dah kita beralah...kita kena yakin bahawa semua itu ada hikmah disebaliknya.

Yang baik tu datang daripada Allah, dan yang buruk tu datang daripada kita sendiri...

:)

Saturday

Minum kopi pacak yang membahayakan!

pagi2 bukak berita online sambil minum kopi n cicah roti. biasala rutin harianku sebelum g kerja...
tapi...


jeng




jeng




jeng!!!!!!!!!!






kenapa berita ni siarkan minum kopi sampai apat serangan jantung!




alaaa...dahla aku tgh minum kopi ni..ngok ngek toi.


kenapala aku minum kopi waktu skrg?? kan dahspoil mooD...


tapi kenapa dgn kopi pacak nie? ish3....


moh baca sat....




IPOH: Penggemar ‘kopi pacak’ atau dikenali kopi campuran pil perangsang tenaga batin yang didakwa pengeluarnya mampu memberikan tenaga tambahan ketika beraksi di ranjang dinasihatkan berhati-hati kerana produk berkenaan boleh mengancam nyawa berikutan kandungan kimianya membahayakan kesihatan sekiranya diambil berterusan.
Ini berikutan kes terbaru membabitkan seorang lelaki warga emas yang dikejarkan ke hospital di utara tanah air akibat sesak nafas selain mengalami serangan jantung selepas meminum kopi berkenaan, bulan lalu.
Warga emas berusia 60-an terbabit, bagaimanapun berjaya diselamatkan selepas diberi rawatan kecemasan dan hospital mengesahkan ia berpunca daripada pengambilan kopi berkenaan.

Perkara itu didedahkan Ketua Penolong Pengarah Kanan Bahagian Penguat Kuasa Farmasi, Kementerian Kesihatan, Mazlan Ismail, berikutan kemunculan semula produk minuman kopi maut yang dicampurkan kimia berbahaya atau racun berjadual.




Menurutnya, Bahagian Penguat Kuasa Farmasi memandang serius maklumat terbaru itu dan menghantar 10 sampel produk kopi campuran berlainan untuk dianalisis di makmal.









Haaaa...bace dah? tapi korang eh....kopi apa yang dimaksudkannya?? takut laaaa sekarang nie...mcm2 jenis dah keluar... siap ada pengesahan KKM...ye ke dok nie? dahla aku agak suke jugak la minum kopi ni kan....


btw...fyi....kopi yang dicampur herba ni mmg bahaya..sebab apa kan...sebab kandungan herba atau kimia yang terlampau tinggi boleh menyebabkan kegagalan fungsi buah pinggang kita atau ginjal kita nak buat proses perkumuhan.. yela...dgn kandungan yg tinggi tu mana mampu organ ni nak function. kan dah tak pasal2 dapat penyakit. 




if nak minum, boleh jer..asalkan berpada pada..minum nescafe selalu pun tak bleh sebab krimer yg digunakan i think not so good la.tapi yang 3 in 1 la... boleh menyebabkan kita lesu dan lemah jantung....


so take notes ya!


ps: my fav coffe....





awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..