KLIK DI SINI!

Monday

Jangan Kurangkan Tidur

Kepada orang-orang yang tengah mendiet atau berdiet, sila jangan tidur kurang daripada enam@6 jam okeyh. Sebab  kalau kurang tidur akan menyebabkan  kehilangan pengurangan lemak sebanyak 55%-60% berbanding orang yang berdiet dan mengamalkan tidur yang cukup. ini merupakan bukti terbaru yang bagitahu bahawa tidur yang cukup dapat tolong kita untuk turunkan berat badan kita dengan lebih mudah. tak kira la apa situasi pun, pastikan tidut korang tu menjadi keutamaan dalam hidup korang...ops..tidur bila sampai waktu malam shj...tidur siang tidaklah digalakkan sangat...


9 comments:

Asyraf Kamarul said...

cerita pasal tidur je...
haha

Erin said...

uhuhuhu..sy xdiet..dats y jadual tido sy xttp..hihi

butterflyana said...

Hye Geng BLOGPINK! hee :)

yana said...

asyraf= haha..dah entry tyme tu wat tme tido...pk tido je la..haha

yana said...

erin= hihi...

yana said...

butterfyana= hye geng!!

Heidi Shafiq said...

kurang tido otak jd lembab..

yana said...

itula..otak tak fresh nanti

armouris said...

lagi info tentang kurang tidur di SIHAT SELALU - Kanser Angkara Kurang Tidur

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..