KLIK DI SINI!

Monday

BiLA nAK timBANg BErat BadaN?

Sehari tak timbang berat badan tak sah kan? tgok smlm 10 kg, kot2 arini 30 kg...kan dah naik 20 kg? kene diet la mcm nih!...ops..tp aku bukan mcm tu maaa... sebab..menurut pakar, tidak elok jika kita selalu timbang berat badan kita. especially bila korang tengah mendietkan diri. awatnyaa? ialah...sebenarnya pakar cakap macam tu sebab nak lancarkan operasi diet korang tu... eloklah kiranya korang2 yang tengah mendiet tu timbang berat badan korang seminggu sekali. ha, sekali timbang turun 10 kg nyah! minggu lepas 60kg minggu ni dah jadi 50 kg. kan best namanya tu. kan dan macam surprise tu. hehe..tapi korang yang mendiet tu kenalah pegang pada prinsip pelan diet korang tu. kalau lah pelan diet korang tak di ikut dengan baik, bukanlah diet namanya.... haishh~ elakkanlah perbuatan selalu menimbang berat badan sebab jika ada sebarang perubahan yang tak diingini boleh menyebabkan korang nak berdiet dengan cara yang lebih teruk. takpun korang terus bosan dan dah taknak diet langsung! 

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..