KLIK DI SINI!

Wednesday

suka sama Maher Zain


Maher Zain (born 1982) is a Swedish singer and music producer of Lebanese origin. His first album 'Thank You Allah' of 13 tracks and two bonus songs was released on 1 November 2009. His music videos on Youtube has collectively gained more than one million of views.
Maher Zain was born on 1982 in Lebanon. His family moved to Sweden when Maher was only eight, where he continued his schooling. Maher got his first keyboard when he was only ten. He later entered university and got a Bachelors degree in Aeronautical Engineering. During his teenage years, he like to spend late nights at school with his friends where they would sing, rap, compose and experiment with music in every way.

Nahhh...dah perkenalkan Maher Zain kepada sesiapa yang belum mengenali beliau... beliau seorang penyanyi yang sangat berbakat dan berpengaruh. yana first time tahu pasal dia melalui adik yana.... farahalina...dia memang ari2 pasang lagu mr maher nie sampai naik gatai telinga n sampai terjatuh hati kat lagu2 beliau..bila tgok orangnya, lagilah terjatuh hati..ahaks..


lagu first yang yana dengar ialah Open Your Eyes...mmg sentap lah lirik dia..tersentuh..tersedar..sume ada...pas dah dgr satu lagu..abes sume lagu yana dah dgr n dah hafal..eheee...liriknye senang nak ikut..even budak darjah satu pun leh hafal okay...


oh ya..15 oKtober ni maher zain wat konsert kat malaysia...nak g nak g..sape nak blanje yana tiket konsert die? ngeee~~ tapi dengar cite tiket dia dah sold out..neway, congrats abg maher...baru satu album dah ada berjuta peminat seluruh dunia...semoga perjuangan mu berterusan abg maher...

*maher pandang aku lah..alalala*

4 comments:

♥ p a A n i ♥ said...

saye suke beliau!!!! lagu die sodap2.

yana said...

tol tol tol...

zalizalu said...

maher zain datang uia malam tadi.. jangan jeles.. :P

yana said...

ala...ye ke..pegi tgok tak?

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..