KLIK DI SINI!

Friday

senang hati

alhamdulillah..lega sudah rasa hati coz dah settle presentation yang sungguh mencuakkan diri pg td.. seb bek tak banyak yang ditanya...juz 2 questions n mmg lega giler..berkat doa ibu ku tersayang... sebelum mngharungi perjalanan pg tadi smpai tak sanggup nak tido dok memikirkan masa bakal berlangsungnya pagi tadi..huhu..after sahur kawan suh tido barula dapat tido...tupun sejam stgh je coz kene bngun pagi2 for presentation..

akibat ketidaktiduran yg ckup...pd waktu ptg sy tlah menidurkan diri dgn nyenyak nya..walaubagaimanapun tidaklah begitu lama kerana nak basuh kain baju yang melambak-lambak..kemudian telah pergi ke bazar untuk membeli juadah berbuka puasa...pergh..mkn ayam uncle bob belanjawan pasangan sejoli..hamizah dan ali..hehe..
tiga2 skali memakan makanan yang bernama nasi kerabu...agak frust sbb takde sambal..agak rs nak tercekik sbb nasi tu kering sgt..errggkkk...naseb bek ade juz tembikai yang sememangnya mmbuatkan perut menjadi demok.

kemudian bertarawih di surau...pergi seorang diri kerana diri sy ada seorang je..huhu..*senget*
hari ini malam ke-25. alhamdulillah masih berkesempatan untuk kita umat Islam tunaikan kewajipan masing-masing pada hari Jumaat ni.. semoga amalan kita semua diberkati Allah. dan semoga hubungan kita sesama umat Islam akan menjadi lebih baik dengan terbinanya Ukhwah sesama kita...

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..