KLIK DI SINI!

Friday

seminggu dah beraya

yeah..akhirnya seminggu sudah kita beraya...
raya kali ni yana rasa mcm kurang best sket sbb tak raya kat kg...sebab opah n atok yana yg ada kat kg duk kl sebab atok tak sihat n kene terima rawatan susulan dari IJN.
tapi banyak jugak aktiviti bila beraya kat kl ni...yela..tu pun seb bek ada aktiviti nak di buek..kalo idok...duk melanguk depan tv je la... 


raya pertama, ptg tu dr perak pergi kl...(terbalik sungguh, tp mmg kg abah kat kl pown..kg mama kat perak)
mlm tu mkn2..esoknye baru beraya umah pak sedara n mak sedara..merata...mula2 g kat tmn melawati.. pastu shah alam n sempat lag p i-city...konvoi 7 kete tu..smntra dalam perjalanan ke i-city leh plak kete pakcik pancit..so pe lagi, tinggal kejap kat balai polis shah alam tu dulu..naseb bek konvoi byk2 kete...




okay..yang baju itam tu adek yana merangkap kawan gaduh yana...peace!

kali ni baru masuk kali ketiga ke i-city...kali ketiga tu kene bayar satu kete rm10...hurm..naseb bek dah puas bergambar tyme dlu2..ngn kawan2 yang giler2...ehe...tp yang klaka nya tyme raya g sana tu..siap pakai baju raya...vogue gtu...ramai gak org kat sana...lagi lewat lagi ramai plak yg dtg...kul 4 pagie baru la sampai umah....sampai2..mandi manda n tido dalam kepenatan....ahaks..esok braye lagi..yeay...!!





1 comment:

Snoop said...

tensionnya kete pancit.... igt plak masa malam raya nizam kena tukar tayar kete coz pancit... hehehe... first time tukar tayar kete sendiri... ahaks... :)

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..