KLIK DI SINI!

Tuesday

ketupat kenapa??




APA perasaan korang bila tengok gambor kat atas nie? korang kenal kan apa kah itu? hahaha..bila tgok gambor kat atas ni aku teringat nak rayaaa je..nak makan ketupat ramai2 ngn family. rindu la. tringat lak raya tahun lepas..meriah nak mam! huhu..hope tahun ni lebih meriah daripada biasa. yeah! insyaallah.... 


**dulu aku prnh blur~aku pernah tanya kawan aku apa yang sekumpulan member2 duk borak2 kan tu. kawan aku jwb: diorang tgh buat ketupat. 
aku: *blur*wat ketupat? apa ko mengarut  daa member? 
kawan: maksud aku...diorang tgh mengumpat daaa...
aku: oooooooooooooooooo.....(sengal)...ada lak kaitan ketupat ngn mengumpat yer...? 

2 comments:

E.d.Y said...

pandai buat ketupat tak??

tak sabar nak buat ketupat raya ni

yana said...

tak pandai...salu fail tyme nak anyam ketupat...pandai masukkan beras je..wee~~ :D

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..