KLIK DI SINI!

Wednesday

kelabu, pink, turqoise???




menurut ChRistian DiOr....''warna-warna seperti KELABU, TURQOISE dan PINK akan membuatkan hidup kamu jadi lebih bersemangat''

haaa..betol2...feberet kaler aku sume tu..(tetibe nak ngaku kan)...warna2 mcm kat atas tu jarang org pakai...biasa org pakai warna2 standard mcm hitam, putih, merah..kalo pink tu jarang sgt la kaum lelaki nak pakai..n bukan semua gurls pun suke pakai baju pink apa tah lagi seluar pink.

mcm aku sendiri...baru2 ni je rasa mcm kuat smgt sket nak pakai kaler pink..kalo tak..aku rs mcm geli je..huhu..tak tawu knape... 
n mak teh aku punye feberet kaler mmg pink. dia ckp if dia pakai baju warna pink, dia rasa lebih confident, bersemangat waja, dia rasa dia lah yg paling cun kat dunia ni..haha...tula aku tgok dia selalu jer pakai baju pink..sbb dia rs mcm tu ropenye...

haaa..kat bawah ni lah warna turqoise..dia ala2 campuran warna biru hijau gitu...
santek kan? 


hok bwh ni plak warna kelabu la..tipule kalo kome tak tahu..ce kome nengok, banyak cameraman dok nangkap gambor die...dia pun apa lagi dok ngangkat2 kain la...terlebih semangat kot...

  

alalalala comeynye awek kat bawah nie....gown warna pink, bunge warna biru..mmg kontra..seswai sesangat... leh tak kawen nanti nak pakai mcm nie??sape nak sponsor sayer????sila angkat kening...haa..ramai..mekaseh...hihi...
i like i like... so apa lagi, jom kite pakai baju bertema 3 warna ni untuk jadik lebih bersemangat..! sapa yg tak beli lagi baju raya tu, bolehla plih kaler2 mcm di atas tu..wee~~~

tp yang bawah ni pon santek gak...menawan la plak..mengancam sgt...hurmm.... 


5 comments:

Un Phat Lee said...

wah.nak pakailah gown pink tu. :P

yana said...

hehe...pakaila...kompem cun kalo awk pakai

ProfHariz said...

PAtut saya bersemangat dengan h.p sony pink saya :P

New Entry ProfHariz
Bila Takbir Raya Bergema Hatiku...

yana said...

wau..awk pakai gadjet pink...so sweet...

Hannah Sytieh said...

follow u... lawa nye pink kelabu :)

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..