KLIK DI SINI!

Tuesday

hah?! shot 500 hengget??!

walaweyh...smlm aunty aku dtg umah...dia dtg sbb nak bagi duit raya yang mak aku tuka kat bank untuk hari raya nie. aunty aku tu keje kat bank... dia ngn muke sedih ngan stress nye bgthu yg dia shot 500 hengget! hadoi! banyak tu 500...kalo 50 hengget takpe gak. dulu aku pernah teman aunty aku g balai polis sbb dia trime duit rm50 palsu drpd customer dia.cis bedebah customer itoo. 
dia duk kalut2 sgt lah tu sampai tershot duit. dia ckp member dia lagi r. rm 5000 @ 5 hebU shot!! mak dato'! lagi byk giler! aku tak tahu la diorg ni wat keje camne. kompem kelam kabut giler nak mampuih. aunty aku siap balik keje lmbt..ber buka kat opis kot. dahla dia demam..anak2 dia pun demam...haish..kesian sungguhlaa... kpd sape2 la yang keje bank ni..tyme ni la tyme kemuncak korang bila bulan pose kan? kire duit elok2 yer..jgn terlebih... terkurang takpe..muahaha...nnt shot duit tak best plak kan...kite nak raya pun tak syiok sbb dok pk duit org plak...



5 comments:

Alina Aziz said...

yeke along..huhu..sian nya makcik...

Un Phat Lee said...

apsal gua plak yg sedih nih?ehe XD

ARC™ said...

bak selaiiiii
apsl die short?bukan ke kire pakai mesin

yana said...

lu sedih sbb pe? gua blurrrrrrrr..haha

yana said...

arc~ tak tahula....maybe kelam kabut kot....

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..