KLIK DI SINI!

Wednesday

doa untuk mu

Ya Allah
Kau lindungilah aku Ya Allah
Kau jauhkanlah aku dari perkara-perkara lagha 
tetapkanlah imanku
tetapkanlah pendirianku
berikanlah aku petunjukMu Ya Allah
berikanlah aku hidayahMu Ya Allah
sesungguhnya aku hambaMu yang lemah
yang penuh dengan dosa
yang masih mengharapkan pertolonganMu

Ya Allah
jauhkanlah aku dari gangguan syaitan
jauhkanlah aku dari bisikan-bisikan jahat 
yang bisa menjatuhkan iman ku
kau tetapkanlah imanku padaMu Ya Allah


Ya Allah
lindungilah keluargaku
ibu bapaku
adik-adikku
tunjukkan mereka jalan-jalan yang benar
jalan-jalan yang diredhoiMu


Ya Allah
jika benar dia untukku
Kau semaikanlah kasih sayang antara kami
Kau tetapkanlah iman kami 
satukanlah hatinya dengan hatiku
titipkanlah kebahagiaan kami
agar kemesraan itu abadi
seringkanlah kami melayari hidup ini
ketepian yang sejahtera dan abad
Maka jodohkanlah kami

Ya Allah Ya Tuhanku
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat
Dan periharalah kami dari azab api Neraka

Amin…amin…Ya rabbal ‘aalamin.

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..