KLIK DI SINI!

Monday

berbuka puasa

selamat berpuasa n selamat berbuka puasa dan selamat bersahur kepada yang bersahur... ;)
arini dah genap hari ke6 umat Islam berpuasa...esok genap la 7 hari kita berpuasa...semoga umat Islam diberi kesempatan untuk menikmati bulan Ramadhan pada tahun ini dan diberi ganjaran yang berlipat ganda..


tadi saya berbuka apa yer? erm..saya berbuka dengan nasi goreng kerabu je.before that jamah kurma dua biji...kompem kena ada kurma waktu nak berbuka..kalo tak.. kompem rasa mcm tak lengkap je hidangan berbuka puasa saya.... hee ;)


after makan tu...sempat lagi promote kueh raya kat kwn2 yang buke sama ngn saya..saje promote kueh raya yang makcik saya buat..memang sedap la..ade biskut coklat chips, biskut nestum dan tart nenas...biskut almond london pun ade...disebabkan biskut yang sedap itoo...kawan saya telah mengorder 3 jenis biskut...baru promote kat dua org..lom 10 org lagi..hehe...tapi seriously..biskut coklat chips makcik sy buat tu mmglah sedap...kalah biskut Chipsmore taw! makcik sy tu mmg buat kueh raya tyme bulan pose...customer ramai tu..sejak sy sekolah rendah lagi dia dah wat..nak tahu tak sape yg sarankan beliau buat bisnes? mestila abah saya! hehe..tp...anak beliau wat biskut pun tak pandai..huhu...kene curi2 masa nak blaja wat biskut sedap dari makcik sy tuh..(ok!)..huhu...

2 comments:

Alina Aziz said...

along!! miss u so much!! amboii promot kueh raya makcik ehh!! hehe.. selamat berpuasa kak~ smog kualiti ibadah semakin b+.. love yaaaa ^_^

yana said...

miss u too adik....
insyaallah...
selamat menjalani ibadah puasa... :)

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..