KLIK DI SINI!

Wednesday

ALAHAI......!

alahai! alamak! alapak!
kesian nye kat blog aku ni...
dah bertahun ditinggalkan...
kalo ari2 update kompem beribu-ribu kot post yg terkumpul kat blog ni.tp ku tdk kecukupan waktu..uhu~~~
sowi sowi shakela kela kelattt..(mcm lgu korea tu~)....

erm...pe je la aku nk ckp ek..actually so bnyk things yg aku nak cite..tp mcm nak cite ke taknak, nak ke tak nak, nak ke taknak...tu yg duk tersarang jer blog ni..
kepada shafiq hanafi yg menegur blog juzyana ni...mintak memaaplah yer..akak kesuntukan time to hapdet my blog comey nie..uhuuuu~~

haaa!dah terlajak menghapdate nie...ku nak beritahu kalian semua..bahawa atok ku baru sahaja menjalani pembedahan jantung(bypass),pg td...seb bek td ku takde kelas...leh la pegi ijn tu untuk lihat keadaan atok kesayangan ku itu...

seawal 6.30 pg kami anak beranak keluarga tuan hj yaacob dah berkumpul di bilik atok ditempatkan di ijn...atok masuk bilik bedah dalam kul 8 pg...doktor jangkakan pembedahan akan mengambil masa dalam 4 atau 5 jam..walaubagaimanapun, pukul 2 ptg barulah pembedahan selesai..knapa lmbt?? sebab sebetulnya injap jantung atok aku mengalami masalah..doktor tidak dapat kesan masalah itu sebelum pembedahan..pada awlnya hanya salur darah yang tersumbat...sume muke anak beranak menjadi risau termasuklah aku cucunya....huhu..sume masuk ke icu untuk melihat keadan atok..tp 2 by 2 je yg leh masuk...hurm....aku lihat raut wajah atok tenang je...sayu aku melihatnya....dlm hati ku berdoa semoga atok cepat sembuh...aku rindu atok aku....

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..