KLIK DI SINI!

Friday

merah putih

salam...
today i nak story about my uncle's wedding during last saturday...26th June 2010...
oh!~ ku rasakan baru je smlm ku membungkus kek2 coklat untuk dijadikan kepada para tetamu...ku rasakan baru je pergi kelantan tuk wedding pihak perempuan...
Oh...cepatnye masa berlalu....
pakcu ku pun dah kawen...beza ku & pakcu ku tiga tahun je...
dulu masa kecik salu main sama2...
skrg tidak lagi...~~
ahaha....






this is mempelai bersama ayah dan ibu pengantin lelaki...also known as my grandpa n my grandma...alhamdulillah..kedua-duanya masih sihat2 lagi walaupun dah mencecah usia 70-an...
look....
nmpk berseri je kan warna merah putih..naik je warna tu...




gambar ini plak waktu upacara memotong kek....
untuk pengetahuan sume...26hb 6 itu juga merupakan hari ulangtahun kelahiran pakcu (Mohd Shahril) yang ke-26...amboi..seswai bebenor le tarikh tu yer...panadai memilihnye...n ada 2 org anak buah pakcu yang juga merangkap sepupu sy yang menyambut hari lahir sama dgn pakcu sy ni...26hb 6...




okay..time ni gbr masa makan...hehe...dgr nye ade budu jugak dihidangkan...maklumler...pengantin perempuan asal dr kelantan....haa...tempoyak pun ada tau...perak vs kelantan..hihi~~




this time before going to the hall...wedding ri tu buat kat dewan....memang meriah..jgn ckpla...hehe~




Finally...inilah gambar yang paling best antara gbr2 yang lain..sebab gmbr ni..sume family ku ada...pakcik n makcik ku cukup sebelas org semuanya... merah menyala betol....
syukur dikurniakan family yang sentiasa bahagia... ;)

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..