KLIK DI SINI!

Wednesday

keras macam batu

eee...knapa title ku begitu? keras mcm batu? ha'ahla...takkan keras mcm nasi goreng kot...kalo nasi dah basi barulah keras..
hurm...
actually i want to talk about keras kepala...
apa pekdah yang leh kita dpt kalo kite keras kepala? dpt beg tgn ke? dpt jam tgn ke?
hurm...
aku ni mmg keras kepala sket..tp bukan bermaksud keras sgt..huhu...bila aku nk, aku nk...n sumtimes aku nk tgok org tu leh tlg kita tak kalo kite sgaje wat2 keras kpale...padahal hati tgh baik ni..leh je buat sbnrnye..bukanlah berkira sgt..
kdg2 keras kepala ni bleh mendatangkan buruk kepada diri kita jgk..so takyahla nak degil2 sgt...
aku rs keras kepala tu boleh jika betul pada tempatnya...
ermmmmmmm...
kla bubbye!!!!

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..