KLIK DI SINI!

Monday

bola bola dan bola

piala dunia~world cup...
semua org tgh duk layan benda tu iaitu..bola sepak....piala dunia...
haha..aku yg jarang tgok bola pun leh layan gak bnd tu..siap gado2 manja ngn kawan2 vote team mn yng menang..
kalo team kite kalah...kite kene kutuk..dan kita pulak dengan selambanya berkata~
~~ala....hero kalah dulu
~~takpe...jap2 g menang la plak
~~ilek2..kasik can dlu kat ko
~~haha..mcm2 hal....mcm2 alasan....
dahtu kalo team sapa yg menang tu..bangga kan main lgi...siap ada yg sanggup berjaga sampai pg nak tgok bola....baik tahajjud dulu baru tgok bola ye dak? kalo game kul 230 pg..sorrylah nk tgok..baik aku tidor jer...
mak kat umah lak bising...asyik bola bola bola...boring lah..ce tuka cite lain...pastu anaknya pun jawab~ala makk...bukan slalu..4 tahun skali jer...haha...kesian kat mak kene juin tgok bola dlm pakse...
takpe...sekejap je bola ni...sebulan je lbh kurg...
demam bola...sampai org ramai tak tahu kat malaysia ni tgh ade sukma...Fuhh..dhsat penangan bola sepak nih....Sukma kali ni wat kat Melaka~Sukma ni 2 tahun sekali jer...tup2...dah dpt tahu Terengganu juara kesuluruhan Sukma tahun ni..hehe....pastu..Terengganu dpt cuti lak ari ahad..tak tahulah org terengganu tu sedar ke tak negeri diorg dpt cuti...muahaha~
erm...oh! minggu ni plak aku sibuk nak tolong uruskan perkahwinan paksu aku...kenela tolong apa yg patot...byk gak nak kene settlekan nih..hurm...
papepon..world cup world cup jugak....
tp
solat jgn dilupakan.....~~~ ;)

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..