KLIK DI SINI!

Wednesday

keras macam batu

eee...knapa title ku begitu? keras mcm batu? ha'ahla...takkan keras mcm nasi goreng kot...kalo nasi dah basi barulah keras..
hurm...
actually i want to talk about keras kepala...
apa pekdah yang leh kita dpt kalo kite keras kepala? dpt beg tgn ke? dpt jam tgn ke?
hurm...
aku ni mmg keras kepala sket..tp bukan bermaksud keras sgt..huhu...bila aku nk, aku nk...n sumtimes aku nk tgok org tu leh tlg kita tak kalo kite sgaje wat2 keras kpale...padahal hati tgh baik ni..leh je buat sbnrnye..bukanlah berkira sgt..
kdg2 keras kepala ni bleh mendatangkan buruk kepada diri kita jgk..so takyahla nak degil2 sgt...
aku rs keras kepala tu boleh jika betul pada tempatnya...
ermmmmmmm...
kla bubbye!!!!

Monday

bola bola dan bola

piala dunia~world cup...
semua org tgh duk layan benda tu iaitu..bola sepak....piala dunia...
haha..aku yg jarang tgok bola pun leh layan gak bnd tu..siap gado2 manja ngn kawan2 vote team mn yng menang..
kalo team kite kalah...kite kene kutuk..dan kita pulak dengan selambanya berkata~
~~ala....hero kalah dulu
~~takpe...jap2 g menang la plak
~~ilek2..kasik can dlu kat ko
~~haha..mcm2 hal....mcm2 alasan....
dahtu kalo team sapa yg menang tu..bangga kan main lgi...siap ada yg sanggup berjaga sampai pg nak tgok bola....baik tahajjud dulu baru tgok bola ye dak? kalo game kul 230 pg..sorrylah nk tgok..baik aku tidor jer...
mak kat umah lak bising...asyik bola bola bola...boring lah..ce tuka cite lain...pastu anaknya pun jawab~ala makk...bukan slalu..4 tahun skali jer...haha...kesian kat mak kene juin tgok bola dlm pakse...
takpe...sekejap je bola ni...sebulan je lbh kurg...
demam bola...sampai org ramai tak tahu kat malaysia ni tgh ade sukma...Fuhh..dhsat penangan bola sepak nih....Sukma kali ni wat kat Melaka~Sukma ni 2 tahun sekali jer...tup2...dah dpt tahu Terengganu juara kesuluruhan Sukma tahun ni..hehe....pastu..Terengganu dpt cuti lak ari ahad..tak tahulah org terengganu tu sedar ke tak negeri diorg dpt cuti...muahaha~
erm...oh! minggu ni plak aku sibuk nak tolong uruskan perkahwinan paksu aku...kenela tolong apa yg patot...byk gak nak kene settlekan nih..hurm...
papepon..world cup world cup jugak....
tp
solat jgn dilupakan.....~~~ ;)

YANG SEMPURNAKAN


Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku
Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menerangi sunyi di hatimu
Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kaw ada
Hatikan berbunga
Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu
yang sempurnakan

Thursday

get ready! jom!

haha...get ready mende nye nih? get ready la...nak pi kelate deh..nok g kok lanas...haha... 
sebab apa? sebb paksu sy nak kawen dah..haha...akhirnya sudah ketemuk jodoh beliau ya...baguih ler...
erm..so...kami akan...

konvoi kereta beramai-ramai..
ada dr perak n ada konvoi dr kl...
akan bertemu di klntn...
majlis nikah start esok...11/6/2010 slpas asar...
sanding ari sabtu...
balik perak ari ahad...


paksu menamatkan zamn bujang beliau pada usia 26 tahun bersama pilihan hatinya yang berusia 25 tahun...
majlis di perak akan berlangsung pada 26hb 6 bersamaan dengan hari lahir paksu yang ke 26...hehe..pandai memilih tarikh yer...

oklah..nak gerak dah ni...bye2..doakan semuanya selamat pergi dan balik k...

Tuesday

kebahagiaan dalam perpisahan

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan.


selamat malam

selamat malam...
semoga mimpi malam mu indah belaka...

Monday

jangan bersedih

masalah tidak dapat diselesaikan jika kita sentiasa bersedih mengenangkan perkara lepas yang telah berlalu.
hidup mesti diteruskan kerana perjuangan belum selesai.
setiap apa yang berlaku mesti ada sebab dan hikmahnya.
berjuanglah untuk meneruskan kehidupan supaya emnjadi insan yang dapat memberi sesuatu yang terbaik untuk diri sendiri, keluarga, rakan taulan, bangsa, agama dan negara.

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..