KLIK DI SINI!

Friday

perginya dia pada hari jumaat

smlm aku tido agak awal..kul 1230am...hurm...pg tadi terbangun agak lewat sekejap...kul 645am...terus meloncat pi mandi sbb nnt lewat nak pi keje..ahaks!
tgh dok siap2 tu..mama bgtahu...DIN BERAMBOI DAH MENINGGAL...ha? innalillah.... dah sampai ajalnya...difahamkan arwah meninggal jam 1230am..hurm..tyme aku dah tido tu...mujur Allah masih panjangkan umur aku...kecoh 1 Malaysia...Rasenya Aznil tak keudara dalam riuh pagi era pg tu...lepas ni...tak riuh la pagi2 aku...before g keje...aku selalu je dgr radio era dl kete...yela...nak dengar celoteh din beramboi...kalo din tu wat lawak..aznil tu asyik gelakkk jer.ade je idea genius arwah din beramboi tu...comey tol~~
begitulah...setiap yang hidup akan mati...dan setiap yang masih hidup itu haruslah meneruskan kehidupan dengan mencari keredhaan Allah...kita hidup ini hanya sementara..bak kata org...semua apa yang kita ada kat dunia ini hanyalah pinjaman semata-mata..tak akan kekal...kaya banyak mana pun..segala kekayaan itu tak akan menolong kita kelak di dalam kubur nanti...biarlah kita miskin di dunia asal kita kaya di akhirat kelak...oleh itu marilah kita sama-sama meningatkan amalan kita..amal jariah kita..sesungguhnya aku pun insan yang lemah..amat banyak kekurangan...amat banyak kejahilan...semoga tuhan sentiasa memberikan petunjuk kepadaku..keluargaku..rakan-rakan ku dan seluruh umat Islam di dunia ini...
~al-fatihah buat insan2 yang telah meninggalkan kita di dunia ini...~

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..