KLIK DI SINI!

Saturday

PeNAT pEnAT peNaT


 FUH! penatnye aku pg2 ni..letiss giler..terkejor sana terkejor sini...org kat tmpt keje aku ni tak cukup plakkk..ramai lak yg tak dtggg..terpaksa la mencover keje2 diorg. duSSSHh!!! dahla paneh giler...paneh...rimeh aku diwatnya..sabor je ler...hurm...nak tak nak..aku pun nak wat keje aku gaks..aku pun ada keje aku nak wat...lepas keje aku dah siap aku tolong kome yer?? hehe...
hurm...dahla ptg nih nak pi bangi...esok kezen aku nak kawen kat soromban...vavavava...asyik kawen je...bulan 6 paksu aku plak kawen...paksu aku tu baru umur 26...so muda ag k..
lalala~~~penat penat jugak..tp tanggungjawab jgn lupe ye kawan2..solat jgn ditinggal..keje jangan curik tulang...study jgn sambil lewa...sume itu tanggungjawab...Tuhan bagi kita rasa susah sebab tuhan tahu kita leh handle n hadapinya..kalo tak..takkan la tuhan nak bagi kita tngungjawab n perkara yang kita tak leh nak handle...semuanya bergantung kepada diri kita sendiri...bukan bergantung baju k..ahaks! salam...

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..