KLIK DI SINI!

Monday

maut akibat denggi berdarah

salam...
hye kawan2...
hurm...
juz nak story sket nih...
tadi...tyme nak pegi lunch...my brader jemputla me from tmpt keje(praktikal)...
pastu...dia ckp ptg karang dia nak g umah kawan die...sebab meninggal..ha? meninggal? sape meninggal? rope-ropenye kawan dia yang meninggal...baru berumur 20 tahun...innalillah... muda lagi tu..die meninggal sebab sekit denggi berdarah...uiks! sama mcm arwah Din Beramboi punye kes...mungkin itu cara mereka menemui ajal...
hurm..aku dah risau..nyamuk ini semakin berleluasa....kecik2 tapi membawa maut yang bukan calang-calang...demam skrg ni bukan mcm demam dolu dolu...leh tak yah g klinik ke apa ke...skg ni demam sket pun nak kene g klinik ke hospital ke...mn kite nak jangka...kot2 demam diam2 ubi berisi..huhuhu....
so kawan2..marilah kite mengambil berat dengan kesihatan kite k...

No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..