KLIK DI SINI!

Monday

next movie

hehe..slpas p.c(pisau cukur) daku n kengkawn menonton 2012 pula..wah....first day dah tgk cite nih...mmg dr dulu berhajat tgk cite nih coz tgk mcm gempak je filem ni kan...tiket aku n geng dah book awal2 dah...igt nak tgk mlm...tut2 full...so kitorg pun tgklah tghari...gerak ke alamanda putrajaya kul 11 pg n after sampai g lunch jap.yela...nk harapkan makanan breakfast mmg tak cukup..al maklumlah cite tu lama...2jam 40 minit...mau mengelupur kelaparan kang dlm panggung tu nt..ahaks~! 
erm..setelah men'round' 1 food court kitorng pon decide nk makan western food...so makanla kami chicken chop...harga bleh tahan...around rm9.90 kot...huhu...dpt2 terus makan..nampak mcm sedap giler..hurm..biler telan je isi+lemak ayam tu..terus berkata tak sedap pown...nampak je crispy n fresh dr luar but isinya hmmm....not ok...seb bek french fries dia delicious sket...tula..org kata don't judge a book by its cover...tgkla chicken chop tu..nmpk je sedap, cantek tp tak sedap pown..hehe...takpe...wpun tak sedap... kitorang pun perabehkan juga coz lapa kan n rezeki tuk ari tu kan..lgpun membazir tu kan amalan syaitonnn...ish3...
after lunch. kitorang terus memecut ke cinema...duduk diam2...dengan perut kenyang tak sabar menanti show..huhuk...
bile start je cite tu tetibe je segerombolan mamat masuk duk sebelah sit kitorang..ya Allah...masuk je diorang dlm tu bau rokok kuat giler. sampah tol! geram aku diwatnya...entah jenis apetah die telan tuk merosakkan jantung diorang sampai menusuk jantung aku...bau kuat nak mampus...!tak bernafas aku diwatnya..potong betol. aku nak tgk wyng pon tak senang..! memang dasar keli*g tol. menci3!!!huh.
dgn berkat kesabaran aku...aku pun berjaya menonton tambah menghayati citer tuh. 
komen= okay citenye....cite die mmg nampak real dengan bangunan runtuh segala bagai...dengan tsunami ombak besar tu...dengan kapal besar or diorang pangil bahtera yang memang besar n nampak cam betoi...ngan pelakon2 yang leh tahan...ngn gunung berapi yang memang berapi n semuanya la...puasla tgk citer nih...BUT....aku rs tak logik la kan pasal cite nih..biasak r...omputih...nak tahu apa yg tak logiknye..g ler tgk ye kpd kngkawn yng lom tengok..hehe... -peace~~~

tiket wyg..ala..tak clear la plak..hehehe


ni la rupe chicken chop yang 'sedap' tu...


No comments:

awek2 canteq, abang2 ensem...Meh Tinggalkan Jejak Blog eaaa..senang i nak follow u oll..